kraften inom mig

i dag slutade skolan och det är så skönt medd sommar. det bästa med denna sommarn kommer bli att om set nu är tråckigv väder och blåser så kan jag surfa och om set e sol så e det stranden



sommarens motto är lita inte på nån, bestäm inget längre fram än 20 min så man inte har några oblikationer och kan såra nån ,om man vill göra nått annat. Och må inte dåligt över saker du kan göra nått åt gör det bettre i stället och saker som inte kan ändras behöver man inte va ledsen över för det går ju inte ändrra gjort är gjort ...

alla har sin egen värd och denna sommarn ska min värd va full av kärlek hopp och roliga ting vad mer vill man ha ? lite spänning kanske det e ju alltid kul

sommar sommar sommar va skönt det låter

Kommentarer
Postat av: ylle

fett pappppiii :D

2009-06-10 @ 17:43:49
Postat av: Andrea

fan vad du är flosfisk:IO

2009-06-14 @ 19:19:18
URL: http://moncherrie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0