det första seriösa

skriver med fet kärlek till alla som har tängt läsa min blogg <3

i dag va det ju då en till lam dag i plugget för utom att hanna hadde masat sig till skolan så jag kunde få min sprit som hon hadde köpte till mig i danmark i fredags. sen lunkade jag in till stan och träffade en tjej polare, vi skulle typ gå till ungdomsmottagningen för hon skulle sätta in en p-stav . och när vi kom in satt petra där och såg lite obekväm ut hahaha fett kul ju. Så efter denna mycket intresanta händelsen så gick vi hem till mig och kolla film, det va ju hyfsat roligt.
MEn nu till dagens fetaste händelse. (jag kanske borde berätta att jag klättrar) jag klarade en vägg som jag har jobbat med i typ 3 veckor stört tungt......(love u and my life so c y ) big love Maxi boy även kallad Mellanmax


Kommentarer
Postat av: ALMIIIIIIIIZA

SNYGGT SKRIVET :DDDDDDDDDDDDDDD

2008-12-17 @ 09:57:33
URL: http://almiiza.blogg.se/
Postat av: Anonym

max. din blogg äger. så jävla skönt att läsa den för du skriver så jävla bra! fortsätt. btw. jag e blogg expert. ask me if there is anything! <3 puss andrea

2008-12-18 @ 22:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0