fett illa

innan i dag så ringde ida till mig och frågade om jag ville komma till klätter klubben och hjälpa henne att hålla i ett barn kalas ,men det kunde jag ju inte för att jag skulle till mormor så då kände jag mig fett taskig för hon ville värkligen att jag skulle komma. men va fan ska jag göra ??? det va fett gulligt av henne att hon ville att jag skulle komma i alla, fal great love ida   :) nu blir det nog att jag ska måla lite tribals kanske lägger upp nån i mon får se , nä nu ska jag dra får se om det blir nått mer i dag (love u and my life so c y ) big love Maxi boy även kallad Mellanmax

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar hur du slutar det:



big love, maxi boy även kallad Mellanmax :D



/Andrea

2008-12-18 @ 22:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0